Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzePanowie dajcie se na luz. Jeden woli 2t inny 4t, nie ma co się rozwodzić który lepszy. Tadek np. teraz zdecydował startować na 4t bo mu bardziej pasuje charakterystyka czterosuwa . Walker z kolei woli 2t. Jeśli ktoś lubi mieć moment obrotowy dostępny cały czas to wybiera 4t a jeśli ktoś lubi pierdolnięcie kupuje 2t. Koszta jeśli się policzy częstsze wymiany tłoka w dwusuwach i większe spalanie są bardzo zbliżone.
OdpowiedzAle co w z tymi częstymi wymianami tłoków? U mnie w manualu (250 EXC) jest napisane przy amatorskim użytkowaniu - 80 mth. U zioma w 350 EXC-F stoi jak wół 105 mth. Taka duża różnica? Do tego u niego manual zaleca wymianę praktycznie całej zawartości silnika (zawory, łancuszki, prowadnice, itd) i to sa zdecydowanie wieksze koszty niż w 2T. Wiem, że ludzie robią 200h na tłoku i 400h na jednej korbie, ale to nie oznacza, ze 4T wychodzi podobnie w kosztach do 2T ;)
OdpowiedzZupełnie osobną kwestią jest że 4T to damka ;)
OdpowiedzPrzyjedz kiedyś do Krzeszowic, może się okazać że Cie objadę damką ;) pzdr.
Odpowiedz